photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

niedziela, 8 grudnia 2013

podsumowanie mikołajkowych prezentów :)

34 osoby postanowiły zostać świętym Mikołajem :) Mi ogromną frajdę sprawiło losowanie i przekazywanie wiadomości. Zmawialiśmy się około miesiąc, a ja sama wykorzystałam około metr kwadratowy foli bąbelkowej do zabezpieczenia prezentu.
Dziękuję wszystkim za udział, za sprawną organizację i mam nadzieję, że nie byłam zbyt natarczywa ze wszystkimi przypomnieniami!
A jeśli chodzi o podsumowania osobowe...

Blaithin robiła prezent dla swojej imienniczki, znanej jako Salvador Dali



Ash tym razem wylosowała Sandrę



Magda (Growingup) przygotowała paczkę dla fantasmagorji



Kinga z kolei wysłała prezent do Martyny



Anka wylosowała Darię



Nasz Rudzielec prezent przygotowała dla kerali



Magda (z tastyy) prezent zrobiła Kasztanowej (piękna paczka zawierała ogromny słój kremu pierniczkowego, przepyszne powidła śliwkowo-cynamonowe, aromatyczna korzenna herbatka na zimę, czekoladowy mikołaj, ciepły list i śliczna kartka :))



Kerala natomiast była Mikołajem dla agateq



Whiness wysłała paczkę dla Anety W., ale niestety poczta nawaliła i część prezentu się zniszczyła :(



Smaczna, zdrowa, kolorowa Daria prezent przygotowała dla Klaudii P



Nasza teenager wylosowała Karolinę z Mlekoholii



Salvador Dali zrobiła prezent dla Piotrka



Don'tforgettosmile wysłała paczkę (prawie)za granicę do Whiness



Prezent dla Ashtray zrobiła Karolina



Z kolei Mańka paczkę dostała od agateq



Sandra wylosowała sylwiję



Aneta W. była Mikołajem dla  Don'tforgettosmile



Prezent dla olali przygotowała czekolaadowaaa Julka



Olik paczkę wysłała do Rudzielca



Slyvvia obdarowała Blaithin



Jak wiecie prezent dla Marii przygotowałam ja



Katie wylosowała Kingę



Maria'n zaś wysłała paczkę do Magdy



Ja dostałam prezent od Mańki



Piotej bardzo się ucieszył, gdy się dowiedział, że jego prezent poleci do slyvvii



Martyna zrobiła prezent dla olik



Marysia posłała paczkę dla pensjonarki



A pensjonarka wylosowała Katie



Magda została obdarowana przez sylwiję



Kasztanowa prezent przygotowała dla Marysi


Kate wymyślała prezent, zawierający jak zawsze świetny handmade, dla teenager



A czekolaadowaaa dostała paczkę od Siaśki



Siaśka namieszała z adresami, ale ostatecznie paczka od Klaudii P doszła



Natomiast największe zamieszanie zrobiła olala, która postanowiła zrobić niespodziankę Kate i prezent wręczyć osobiście :)



20 komentarzy:

  1. czytałam i oglądałam chyba z 5 razy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi się buzia cieszy! Mikołajki pierwsza klasa! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było! :* Dzięki Wam wszystkim Mikołajowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już wszystkie i to na bierząco mi się udało. Jak miło! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała akcja! Jesteś świetną organizatorką - zawdzięczamy Ci wiele miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ile prezentów :D Świetne podsumowanie, bo już się pogubiłam co, kto i od kogo :) Wszyscy spisali się na medal!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne podsumowanie!
    co do Kate to miałam też w tym mały udział :P

    OdpowiedzUsuń
  8. po raz kolejny dziękuję ci za całą organizację :* to była świetna, radosna akcja i mnóstwo wspaniałych prezentów od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. huhhuehe teraz mnie nikt nie będzie chciał bo się będzie obawiał wjazdu na chatę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. YEAH. Musiałyśmy pogwiazdorzyć osobiście troszkę,wybaczta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rety krety, jak to się stało, że ja nie wzięłam udziału?!?! :// zakręcona ja... oby w przyszłym roku nie pominąć tak wspaniałej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. extra akcja:) widzę, że wszyscy dobrze się bawili!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie! Dzięki wszystkim :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie i wspaniała akcja wraz z prezentami!
    Dziękuję bardzo, że mogłam w niej uczestniczyć. To był zaszczyt :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tą mikołajkową akcją prezentową :) No i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne prezenty;) I równie fajna akcja;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku dlaczego mnie to ominęło ;cccc

    Kurde tak mnie tu ostatnio mało i taka fajna akcja przeszła mi koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudeńka! A ja nic nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)