photo 1_zpsf71e6e78.png photo 2_zpsa04d1f5f.png photo 3_zps76d47384.png

niedziela, 14 października 2012

Słodkie dzień dobry

Nazywam się Kasia, mam 21 lat i studiuję informatykę. Z zamiłowania piekę ciasta, tworzę słodkości, bawię się czekoladą. Wszystko to robię, bo lubię, żeby uszczęśliwić bliskich i dobrze się bawić. Torty zawsze darzyłam szczególnym zainteresowaniem - pieczone na specjalną okazję, do każdego podchodzę indywidualnie, obdarowuję nimi moją rodzinę i przyjaciół. Jednak postanowiłam się rozwijać i po obejrzeniu wielu programów i filmików, przeczytaniu setki stron i obejrzeniu tysięcy zdjęć postanowiłam zacząć moją przygodę z sugarcraftingiem.
Prowadzę bloga kulinarnego - 'My sweet life, my tasty world', gdzie dzielę się przepisami, zdjęciami i kawałkiem mojego życia. Ten postanowiłam założyć jako swego rodzaju portfolio moich tortów. Jestem początkująca, na moim koncie dopiero dwa torty, jednak już uwielbiam się tym zajmować.

Na temat każdego tortu zamierzam napisać kilka zdań (takie małe sprawozdanie). Będę się także dzielić moimi niepowodzeniami, błędami i przemyśleniami, które towarzyszyły mi w czasie pracy. Myślę, że na samych tortach się nie skończy - babeczki to także pole do popisu i ćwiczeń z masą cukrową. Postaram się także dodawać możliwie jak najlepsze zdjęcia - jednak fotografem nie jestem, więc wychodzi różnie ;)

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Przepiekny tort!!! Pozwolisz ze odgapie mamie mej na urodzinki :)?? Wyglada apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :) I przepraszam anonimowych czytelników za brak możliwości komentowania, jednak zalewająca mnie fala spamu zmusiła mnie do wyłączenia tej opcji. Będzie mi miło poznać Was - zarejestrowanych ;)